یکی از بهترین برندهای تولید ماشین‌های ظرفشویی، برند بوش است. شرکت بوش با سابقه‌ای بیش از 100 سال توانسته محصولات خودش را وارد خانۀ بخش عظیمی از مصرف‌کنندگان کرده و گزینه‌ای قابل اعتماد برای افرادی باشد که به دنبال لوازم خانگی، همچون ماشین ظرفشویی می‌گردند. در این مطلب قصد داریم که با معرفی برنامه شستشوی ماشین ظرفشویی بوش، شما را کاملا با آنها آشنا کرده تا بتوانید به سادگی از خدمات آنها بهره‌مند شوید.


برنامه ماشین ظرفشویی بوش پیام تکنیک


معرفی برنامه شستشوی ماشین ظرفشویی بوش

Delay Start:

اگر می‌خواهید ماشین ظرفشویی در ساعت خاصی کار خود را آغاز کند و شما در آن زمان به ماشین ظرفشویی خود دسترسی ندارید، می‌توانید با انتخاب این گزینه و تنظیم یک ساعت خاص، مشخص کنید که چه زمانی ماشین ظرفشویی شروع به کار کند.

Half Load:

زمانی که ظرف‌های شما کمتر از حد معمول کثیف شده‌اند و نیازی به شستشوی عادی ندارند، یا تعدادشان کمتر است، می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. در این روش، ظرف‎‌ها تنها در یک طبقه‌ی ماشین ظرفشویی چیده می‌شوند و درنتیجه ماشین تنها مشغول به شستشوی همان یک طبقه می‌شود. پیشنهاد می‌شود که اگر می‌خواهید از این برنامه استفاده کنید، به جای یک قرص کامل شستشو، از ژل‌های مخصوص استفاده کنید.

Extra Dry:

با تنظیم این برنامه می‌توانید از بابت به درستی خشک شدن ظرف‌هایتان مطمئن باشید.

Glass:

برخی از ظروف و لیوان‌ها که بیشتر در مهمانی‌ها استفاده می‌شوند، از جنس بلور و کریستال‌های نازک هستند که ممکن است در صورت شستشوی عادی، بشکنند یا خش بردارند. با استفاده از این برنامه می‌توانید این ظرف‌ها را بدون اینکه هیچ آسیبی ببینند بشورید.

Normal:

از این برنامۀ شستشو می‌توانید زمانی استفاده کنید که تنها به دنبال شستشوی معمولی ظرف‌هایتان هستید و از بابت سایز و جنس ظرف‌ها نگرانی نداشته و نیازی به تمام شدن شستشو در زمان خاصی ندارید.

Heavy:

این برنامه مخصوص زمانی است که ظرف‌های شما بیش از حد معمول چرب است. ظرف‌ها در این برنامه با آب پرفشار و دمای بالا شسته می‌شوند.

Express:

این گزینه هم می‌تواند در مدت زمان بسیار کم، حدود نیم ساعت، ظرف‌ها را بشورد. اما از آنجایی که این کار با سرعت بالایی انجام می‌شود، ممکن است کیفیت چندانی نداشته باشد، به همین دلیل ظرف‌های بسیار کثیف یا بزرگ، نمی‌توانند در این روش به خوبی شسته شوند.

Rinse:

زمانی که کثیفی ظرف‌ها بیش از حد است و نیاز به آبکشی پیش از شستشو دارند، می‌توانید از این گزینه استفاده کنید.

Hygiene Plus:

یکی از نگرانی‌های بزرگ بسیاری از افراد این است که مبادا ویروس فرد بیمار را از طریق استفاده از قاشق یا لیوانی که او قبلا استفاده کرده، به بدن آنها منتقل شوند. این ویروس‌ها با شستشوی عادی از بین نمی‌روند و نیاز به دمای خاصی از آب دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
شروع چت
1
به کمکی نیاز دارید؟
سلام
لطفا هر سوالی دارید بپرسید