ارسال کارشناس جهت انجام تعمیر ماشین ظرفشویی به غرب و شمال تهران

تعمیر ماشین ظرفشویی اسنوا


شما دارنده یک دستگاه ماشین ظرفشویی اسنوا در خانه خود هستید که با مشکل مواجه شده و نمی‌توانید از آن استفاده کنید. این دستگاه با نمایش یک ارور نشان می‌دهد که چه مشکلی دارد، اما شما آن را نمی‌شناسید.

در این بخش میتوانید با مشکلاتی که برای ماشین ظرفشویی اسنوا شما پیش آمده و انواع خطاهای (ارور) آن آشنا شوید. همچنین در صورت نیاز می‌توانید با کارشناسان ما برای رفع مشکل تماس حاصل فرمایید تا برای تعمیر ماشین ظرفشویی اسنوا اعزام شوند.

مشاوره و حضور کارشناس

برای حضور فوری متخصص جهت ارائه مشاوره و تعمیر ماشین ظرفشویی اسنوا خود، تماس بگیرید.

تعمیر ماشین ظرفشویی اسنوا پیام تکنیک

آشنایی با کد خطاهای ماشین ظرفشویی اسنوا (ارورها)

خطای OE:

: ابرای رفع خطا یا ارور oe و برطرف نمودن عدم تخلیه اب لباسشویی  ابتدا لوله یا شیلنگ تخلیه را بررسی کنید. در صورت مسدود بودن آن را باز نمایید. اگر پمپ تخلیه معیوب است و کار نمی کند، لازم است تا آن را تعویض نمایید. همچنین ممکن است مشکل از برد الکترونیکی و یا سنسورهای لباسشویی باشد، که در اینصورت بنابه نظر تکنسین می بایست تعمیر و یا تعویض گردد..

خطای IE:  شیر آب را چک کنید. در صورت بسته بودن آن را باز نمایید. اگر فیلتر ورودی آب مسدود می باشد، لازم است تا به وسیله شستشو، گرفتگی ها و مسدودیت های فیلتر را باز نمایید و یا فیلتر را تعویض نمایید. همچنین در صورت خرابی شیر برقی، سنسورها و یا پمپ تخلیه، ممکن است تعویض قطعات لازم باشد.

خطایUE: رای حل مشکل کافی است، دستگاه را متوقف نموده و درب دستگاه را باز نمایید. پس از باز نمودن لباسها و پخش نمودن آنها دوباره دستگاه را استارت بزنید. با اینکار ارور ue باید از صحفه نمایش پاک شود.

خطایLE: درب را بررسی کنید که محکم بسته شده باشد. اگر شئ یا چیزی مانع از بسته شدن درب شده آن را بردارید. در صورتی که میکروسوئیچ درب خراب شده است، می بایست تعویض گردد. اگر اشکال از برد لباسشویی باشد، تعمیرات تخصصی لازم بوده و باید تکنسین دستگاه را بازرسی نماید.

خطای E2: عوامل موثر در بروز این خطا پیچیده و بهم مرتبط اند، لذا راه حل رفع به سادگی قابل تشخیص نمی باشد. می بایست لباسشویی توسط تکنسین متخصص بازرسی و سپس راهکار لازم پیشنهاد گردد. معمولا ایراد به خرابی در شیر برقی، هیدروستات و یا پمپ تخلیه مربوط می شود و با تعویض این قطعات ممکن است حل شود.

خطای E4 : بتدا شیلنگ یا لوله تخلیه را بررسی نمایید. ممکن است لوله ترک برداشته و یا پاره شده باشد که در اینصورت به تعویض نیاز دارد. در صورت سالم بودن لوله تخلیه و اطمینان از نشتی آب از درام لباسشویی، باید با مرکز خدمات پس از فروش دستگاه تماس گرفته و از نظر تکنسین متخصص استفاده نمود.

خطای E5: در صورت گیر افتادن لباسها، آنها را جدا نموده و بصورت یکنواخت در ماشین پخش کنید. اگر مشکل از برد الکترونیکی باشد، لباسشویی به بازرسی و تعمیر تخصصی توسط تکنسین احتیاج دارد.

خطای E6: در صورت خراب بودن یا سوختن موتور، تعویض آن لازم است. همچنین اگر رله مشکل دارد، تعویض آن ممکن است ارور ظاهر شده را برطرف سازد. در صورتی که اتصال کوتاه رخ داده و یا مشکل از سوکت موتور باشد، تکنسین می تواند ایراد بوجود آمده را رفع نماید.

خطایE8: سوکت های موتور و سیم کشی های مربوطه را چک کنید و در صورت نیاز تعویض نمایید. اگر موتور خراب شده و یا سوخته است، تعویض آن مورد نیاز است. ممکن است خطای e8 با تعویض یا تعمیر برد الکترونیکی نیز برطرف گردد. این کد خطا یکی از مشکلات تخصصی لباسشویی اسنوا به حساب می آید و توصیه می کنیم از خدمات یک متخصص ماهر استفاده کنید.

خطای E9: برای برطرف نمودن این خطا، در صورتی که ایراد از برد لباسشویی باشد با تعویض آن مشکل برطرف می گردد. اگر هیدروستات بررسی و مقدار ولتاژ آن اندازه گیری شود و خرابی آن معلوم گردد، تعمیر یا تعویض هیدروستات نیز می تواند مشکل را حل کند.

خطایH2: برای عیب یابی دقیق و رفع این خطا، لباسشویی اسنوا می بایست توسط تکنسین باتجربه بازرسی گردد. زیرا دلایل بهم مرتبطی می توانند عامل بروز خطا باشند. معمولا در صورت خرابی المنت حرارتی، تعویض آن ممکن است موجب برطرف شدن مشکل گردد.

خطای H4: برای رفع ارور مشاهده شده ابتدا لازم است المنت حرارتی را بررسی نموده و در صورت خرابی تعویض نمایید. همچنین بررسی عملکرد برد الکترونیکی و تعمیر یا تعویض آن نیز می تواند به برطرف شدن مشکل کمک نماید.

خطای  H5 : برای رفع ارور مشاهده شده ابتدا لازم است المنت حرارتی را بررسی نموده و در صورت خرابی تعویض نمایید. همچنین بررسی عملکرد برد الکترونیکی و تعمیر یا تعویض آن نیز می تواند به برطرف شدن مشکل کمک نماید.

خطای H6: ارای رفع ارور مربوط به خرابی المنت حرارتی، تعمیرکار لباسشویی اسنوا می بایست پس از بررسی سیم کشی ها و مقدار مقاومت مدار و المنت حرارتی، از صحت کارکرد آنها مطمئن شود و در صورت نیاز المنت را تعویض نماید.

خطای H8  : در صورت کم بودن سطح آب می توان به راحتی با افزایش مقدار آب مشکل را برطرف نمود. در حالی که اگر مشکل از برد الکترونیکی کنترل کننده المنت باشد و یا عملکرد خود المنت حرارتی مورد سوال باشد، تعویض آنان توسط تکنسین متخصص لازم است.

خطای IB: برای رفع مشکل دستگاه باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بازدید و بررسی شود.

خطای PFE: رای برطرف نمودن مشکل و از بین رفتن خطا، می توانید اقداماتی چون تمیز نمودن فیلتر و یا تعویض پمپ تخلیه را انجام دهید. همچنین از مقادیر مناسب پودر شستشو استفاده نمایید و در صورت قرارگیری نادرست لوله تخلیه آن را جابه جا نموده و در ارتفاع زیر یک متر قرار دهید.

سوالات متداول
بخش 1
بخش 2
بخش 1

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

بخش 2

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

آموزش ماشین ظرفشویی اسنوا


سایر برندها

فهرست
شروع چت
1
به کمکی نیاز دارید؟
سلام
لطفا هر سوالی دارید بپرسید